Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Tiden går fort

Kategori: My

Idag är det ett år sedan jag red sista tävlingen med figge innan jag fick ridförbud pga av en komplikation i min graviditet. Ett helt år!
 
Sista tävlingen jag och Figaro gjorde ihop var värmdö, den slutade med vinst i båda klasserna, så ja vad ska man säga, vi avslutade på topp. På söndag, nästan på årsdagen är det dags igen, Batman tävlingsdebuterar i tyresö LC:2 och LB:0.
 
Den 16 septerber blev min lilla son 6 månader, Milliam heter han. Han har förändrat mitt liv totalt men tack och lov är han en snäll bebis som låter sin mamma fortsätta vara i stallet och rida.
 
 

Kommentarer

  • Pillan säger:

    Vilken jättesöt bild på gullig liten knodd :)

    Rean var på Böckmanns, ibland har dom "datumrea". Te.x 19-21 sept 30% 21-23 40% osv. Jag slår till när det blir 50% :D

    2012-10-02 | 14:50:58
    Bloggadress: http://pillllans.bloggplatsen.se
  • fridan säger:

    oj här har hänt mkt sen sist :o var är figaro? och vem är batman? kul med barn, hur känns det?? :)

    sv: ja med tanke på de missarna vi hade och dåliga känslan så är jag jätteglad att det räckte till seger. vi red på 62,58 den gången.

    Svar: Svar finns nu i bloggen :)
    sonntags.blogg.se

    2012-10-02 | 20:32:30
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: