Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Favoritbloggar

Kategori: Mimmie

Tänkte skriva lite om mina favoritbloggar om det intresserar er.
 
Väldigt duktig tjej som inte får fina hästar serverade på silverfat utan hon sitter på wildcards. Hon har sund hästsyn och bryr sig om sina hästar. Plus att hon har vettiga tankar kring sig själv och sitt liv. på hennes blogg kan man gå in och hitta lite allt möjligt hästsnack, mode, insperation och massor med girlpower!
 
Den här tjejen är 8år yngre en mig, hon är alltså 12 år gammal och driver en så här stor blogg. Så himla häftigt! Sen är hon extremt noga och ambitös med sina ponnys, det lämnas inget åt slumpen med dom. Tycker hennes blogg numera är mest ihpone inlägg men hon levererar iaf inlägg varje dag och hela tiden. Tycker hon är stark som orkar med alla blickar när hon är ung, snart kommer tonårs perioden med allt vad den innebär, hoppas hon fortsätter vara sig själv och fortsätter stå för vad hon tycker är rätt och fel.
 
Välskrivna inlägg, fina bilder och bakom den här bloggen sitter två riktigt duktiga tjejor. Deras blogg är ju bara en hästblogg, dom skriver ju inte mycket om sina privatliv men det gör den inte mindre intressant för det.
 
 
Sen läser jag även Ponilovers, isabellanilsson och darios men favoriterna fick ni listade innan. Har ni några tips på bra bloggar är det bara att komentera, älskar att läsa bloggar innan jag ska sova, på bussen, innan/efter jag rider och jaa nästan hela tiden!
 

Kommentarer

  • Fia - med islandshästen som passion säger:

    http://matildaholmstrom.se/ och http://fridahallgren.se/ tycker jag är bra! Är två utav många bloggar jag följer, allt för många... haha :)

    2012-10-21 | 01:13:11
    Bloggadress: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här: