Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

God morgon!

Kategori: Mimmie

Idag är jag ledig från arbetet och de ska jag som alltid fira med att göra absolut ingenting! Har under morgonen hunnit dricka lite kaffe, spela lite sims och stirrat lite in i väggen. Med andra ord en helt perfekt morgon!

Ska senare idag dra mig ut på en riktigt lång och ansträngande joggingtur, ska bli skönt! Dra i massa bra musik och sen bara springa tills benen brister.  Har lite blandad musik i mina öron när jag springer, allt från dubstep (med massa bas) till veronica maggio. Har extremt blandad musiksmak. Favoriten just nu är Bruno Mars - Count on me. Den är så söt och jag blir alltid lika uppåt när jag hör den!



Gammal bild på mig&koppen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: