Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Bad meets evil

Kategori: Mimmie

Hallo!

idag skulle vi åka till betet och sko ungstona men en av dom fick lite flipp och kicka till min workbuddy på armen så vi stod över. Nu är hon på väg in för att kolla den och jag har lite lunch. till mitt sälskap har jag lille Harry, en liten papilonherre plus lite bruno mars på högsta volym. I helgen åker min workbuddy hem så jag blir ensam i helgen..

Igår visade Tindra markering på vänster bakknä så jag ska biolighta de och ta ut henne på en promenad.. dumma häst att bli skadad när hon precis blivit bra efter sjukdom.. Hon har troligtvis halkat i hagen när hon travar runt där.. Ibland vill jag låsa in hästarna i en vadderad box med skydd runt om... fast då skulle dom säker halka på vadden och fastna i skydden och på så sätt bryta varje ben i kroppen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: