Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

6 september

Kategori: Mimmie

Jag hatar rubriker! Jätte svårt att komma på vad man ska skriva!

Idag har gått på samma sätt som igår, lugnt och stadigt. Jag har städat hela lägenheten eftersom jag inte har nån häst att rida på... Tindra har fortf en liten markering på bakbenet. BLÄ! Kan även berätta att oavsett hur mycket man städar här blir de lika skitigt igen, smutsen finns alltid där! Idag har jag både damsuigt och torkat golv så nu luktar det fräscht ist för smuts, svett och häst!

Idag höll jag en lektion och de gick riktigt bra! Hästen jag håller träningar för utvecklas så mycket hela tiden! Ibörjan var han väldigt trippig och jobbig nu har han fått mycket finare steg, han hoppar bättre och är allmänt trevligare att se på! Tror de kan bli nått i framtiden. Vi hoppade lite relaterade avstånd och stuts på volt. Åh jag är så hoppsugen nu.

Ikväll ska jag ringa en vänn behöver prata av mig, är lite missnöjd med vissa saker just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: