Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

5 underliga saker om mig

Kategori: Mimmie

helt random shit!

1, Kan få sånna jävla hang up's på saker. Typ musik, maträtter, godis, filmer, kändisar osv och jag måste värkligen kötta sönder det innan jag kan ge upp. gäller det mat kan jag äta det till frukost lunch & middag utan prolem i en månad sen ledsnar jag. värst är när de gäller kändisar eller vanliga människor som jag känner, då måste jag veta allt om dom, blir en liten "mini internett stalker"

2, Jag hatar oplanerad kontakt. Om nån råkar stöta till mig, lägga sin hand på min eller nått. Att nån rör mig oplanerat. Jag hatar det! Tycker de är skit obehagligt och kan sen stå och älta det i flera minuter! typ tänka shit den rörde mig, på handen, helt oplanerat, buuhu! När jag är på krogen eller nått måste jag alltid gå med jätte mycket space runt folk. detta kan jag lugnt säga är de värsta jag vet!

3, Gillar inte kramar. Tycker inte om att få kramar helt enkelt, jag kramas inte. Mina nära vänner har lärt sig det men bekanta ska ALLTID krama mig och jag tycker inte om det! Vet inte ens hur man ska krama någon? Nej usch för kramar. vissa har till och med försökt bota detta med att krama mig hela tiden vilket gör de hela ännu värre!

4, Jag har alltid en film igång. Alltid när jag är själv har jag en film som rullar. Spelar ingen roll vilken film. Här hemma har vi en film som går när vi lagar mat och sitter vid datorn sen kollar vi på en film innan vi går och lägger oss sen ser jag en film medans jag somnar. brukar ha film & musik igång samtidigt dessutom.

5, Har helt ologisk bacillskräck. Detta går inte ens att förklara... Den går även i perioder, den är bara helt skum. Ibland får jag för mig att golvet kryllar av bacieller och fotsvamp så jag måste ha strumpor hela tiden. Gillar inte att dricka ut samma glas eller flaska som nån annan & de värsta jag vet är slumpen i cola flaskan! Jag kan se framför mig hur salivklumpar ligger där i + att jag kan känna smaken! Usch! Disktrasan har i många år vart min största skräck, har alltid tagit en ny & sen slängt den. Dricker jag ur ett glas och sen lämnar det på diskbänken eller bordet kan jag inte dricka ut de igen (detta har minskat) för jag kan "se" hur bacillerna sitter där mitt läppmärke är liksom. Haha asså de här kan jag skriva hur mycket som helst om!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Haha, det värsta är allvarligt kramar.

    Förstår dig till 100 % på den punkten!

    2011-09-02 | 21:45:42
    Bloggadress: http://caspiantage.blogg.se/

Kommentera inlägget här: