Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

2 september

Kategori: Mimmie

Herregud är det redan september?! Vart har dagarna tagit vägen? Jag flyttade ju nyss kändes det som! Har bott här i snart 3 månader!

Idag har vi rullat hö för vintern dock saknar vi ca 20 balar.. Och vi saknar även plats för alla dessa 20balar. I vinter får dom stå sementgolvet helt enkelt. tur att vi har biolighten så vi kan ta bort alla liggsår....

Jag har även lyckats laga middag till mig själv. Alla som känner mig vet att jag inte bör stå i köket, jag är helt värdelös... Jag sätter eld på allt och så bränner jag fast pasta i botten hela tiden.. Men idag lyckades jag med att steka både lax & göra ris. Min workbuddy hade gjort en kallsås till mig (plus köttfärssås så jag skulle kunna äta nått iaf, hon är snäll hon) och kjag älskar den här kalla såsen jag skulle kunna sleva i mig den utan nått till! ohmygadd!!!!!

Min iphone är igång nu, min andra iphone under 1års tid, hur länge ska denna få leva? gissar på nåra månader. Tidigare idag höll jag på att slänga den i väggen för den löd inte.. Fick ringa kundtjänst och leka vuxen! 

 

Kommentarer

  • My säger:

    Om det var en kall sås till lax vill jag ha receptet :)

    2011-09-02 | 19:35:51
    Bloggadress: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här: