Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

rycker upp mig!

Kategori: Mimmie

Nej nu får jag ge mig, har inte bloggat på länge...

Kan göra en liten lista på vad som hänt sen i söndags.

lördag 14/5
Tävling på hufudsta ridklubb. Chess va skum! Vi stanna ut oss i bägge klasserna. Han liksom ville springa men inte hoppa.. Plus att han va helt oigenom riden. Hemskdag.. Mitt lilla lilla hjärta...

söndag 15/5 jobbade stall mellan 16.00-18.00 hade även grillkväll med nuss

måndag 16/5 jobbade morgonstall + lunchstall. Hjälpte en kompis att rida hennes ponny, gick helt ok! han är super kul att rida! Chess visade hälta, så han får stå nu.. tror de kommer från i lördags, men han va fräsch då..

Så just nu är bägge hästarna "halta" och de är dressyrKM på söndag..



gammal bild på mig & min lilla bebis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: