Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Övergångar

Kategori: My

I måndags red jag lektion, denna gång tränade vi mycket på övergångar. Jag red figge på det fasta tredelade samt remont nosgrimma och jag kom verkligen till ridning. Vi red några enkla byten och allt gick jätte bra.
Han känndes mjuk och fin och verkligen på hjälperna, en riktigt härlig ridkänsla, fler sådana tillfällen :)

Idag har han gått med på lektion på ridskolan då jag har haft APT på jobbet och inte hann rida. På måndag är nästa tävling LB:2 och LA:3 :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    åh vad jag är ridsugen :((( kul att de gick bra!



    sv: hihih jo men det ÄR riktigt spännande med ;)

    2011-06-01 | 17:59:25
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: