Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Nu har min dator börjat vakna till liv igen

Kategori: My

Min dators sladd har varit dålig väldigt länge men nu har min sambo fixat det så nu ska jag kunna blogga mer. Jag och Figaro lever fortfarande på lite glädjerus från söndagens vinst, det känndes otroligt härligt att äntligen få ta hem det och kunna kala sig klubbmästare.

Sen att vi gjorde ett ordentligt personbästa var bara ännu bättre. 66,45% i La:3 ärt även min egen högsta placering någonsin.

På lördag åker vi till vallatorp och rider LB:2 och LA:4, det är debut i LA:4 och jag misstänker att det kommer bli många missar, men en debut är alltid en debut, vi är glada endå och det får gå som det går :)

Igår var jag ute och gick en promenad med honom på ca 40min så han fick beta och promenera lite, idag blir det förmodligen lite dressyr ridning efter privatmötet i stallet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: