Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

jobb idag med

Kategori: Mimmie

Igår red jag samma dressyrlektion som My och jag satt på Zelma. De va rätt okej, hon va lite ovillig till jobb och jag hamnade lite framåtlutande. Men i de stora hela gick de väl ok!

Idag ska jag hålla 3 lektioner och sen slutar jag. De ska bli riktigt kul, jag gillar att hålla lektioner. Idag är de lite bättre barn som ska rida. Får vi se hur allt de slutar!

Har ingen häst att rida på fortf så jag är hästlös nu för tillfället. lite tråkigt men samtidigt finns de ingen jag vill rida på.. Hur jag ska göra vet jag inte, de återstår att se. Chess ska börja sättas igång nästa vecka. Bra för min lilla bebis! Han saknar att röra på sig. Igår gnäggade han när jag kom in i stallet, HJÄRTAT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: