Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Trött

Kategori: My

Imorse öppnade jag på jobbet vilket betyder att jag gör morgon lite efter 5, alldeles för tidigt om ni frågar mig, jag vill att det åtminstånde ska vara ljust när jag går till jobbet! Imorgon och på fredag blir det stängning så långa dagar.

Idag på kvällen har jag varit på ännu ett pass vattengympa, känns så härligt att vara igång med träning.

Nu har jag coh Mimmie gjort ett ryttarbyte till den 27mars, det betyder alltså att det är jag som kommer starta Figaro ist och inte Mimmie. Ska bli spännande att se hur det går med tanke på att jag inte har hunnit ridit allt för mycket. Men det är två roliga program och vi får helt enkelt göra det bästa av situationen och åka ditt och ha kul och försöka börja året och tävlings säsongen så bra som möjligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: