Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Trött!

Kategori: Mimmie

Jobbade hela morgonen idag, mellan 7-12.. Mellan 7 och 10 va jag även ensam! Sjukt tungt att göra allt de där själv.. En liten ponny rymde idag när jag släppte ut ridskolehästarna också, fick jaga han ett bra tag innan jag kunde fånga honom. Dumma ponny! Mockning är inte kul när man är ensam på ett stall med 27hästar... Usch va jag är less på att jobba nu.. Som tur är är man ledig imorgon!!

Red Figaro idag, han skötte sig helt okej! Taggar inför på söndag nu. ska tävla hemma på klubben i 80 90cm på bägge hästarna, Figaro har inte hoppat 90cm på tävling på länge så vi får se hur de går.. I 80cm rider jag för placering på bägge och i 90cm vill jag bara ha bra felfria rundor de är mitt mål!

Nu ska jag vila, jag är snortrött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: