Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Ojoj dålig uppdatering..

Kategori: Mimmie

Idag har vi vart dåliga på att blogga...

Igår hopptränade jag på morgonen och de gick helt ok. Han är jobbig att hoppa låga hinder, men de vart helt okej!

Idag red My på Figaro så hon får skriva om detta senare. Jag sov hela dagen sen läste jag lite böcker, vid tre åkte jag till stallet för att stalljobba ist för en kompis. 3 timmars arbete. De gick väldigt bra, städade lite i klubbis och sopa stallarna. Sen släppte vi in hästarna och då åkte jag hem. Inte mycket som hände...

Imorgon ska jag jobba i stallet... Så jag ska kliva upp vid sex och börja vid halv sju... usch för tidiga morrnar.. Men vad gör man inte, ska även jobba tisdag men då börjar jag inte förens 2! Ska även rida dressyr på Figaro imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: