Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

nu ska jag sova!

Kategori: Mimmie

Nu är denna dag slut och de är dax att sova!

Idag har jag ridit Chess och de gick sådär. Red på utebanan och han ville inte ta tag i bettet utan han va mest stel och jobbig. Fick kämpa en bra stund med att få han på ytterhjälperna. Han blir väldigt fast i innersidan och vill liksom inte ta tag i yttersidan. Jätte jobbigt!

Efter att jag red Chess så skulle han gå med HK och jag skulle leda honom. Så vi va ute och promenerade i 30min. Bra avskrittning! Efter HK nr1 kom HK nr2 och jag hade den lektionen också. Vi höll oss i ridhuset och tränade på att svänga i skritt och trav. De gick jätte bra att ha den lektionen! Nån timme senare hade jag en HK grupp till där även figaro fick gå med. en kompis till mig red honom på den lektionen. De gick också bra bara att de som red va lite virrigare men några av dem är riktigt duktiga!!

NU ska jag sova imorgon är de dressyrträning vid 12.00 GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: