Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

nu har jag packat

Kategori: Mimmie

Alla saker jag ska ha med imorgon är nu packat utom tävlingströjan. Jag råkade faila lite när jag skulle tvätta den. Våran tvättmaskin är tydligen trasig och läcker när man tvättar så jag råkade fylla hela tvättrummet med vatten och allt som låg på golvet. Borde kanske inte planera på att flytta hemifrån igen..

De blir vitt shabrak imorgon med brun/guldiga kanter. Min hästskötare fick bestämma och hon valde just det. Jag känner mig lite taggad inför imorgon de ska bli kul! Sorunda är en ganska trevlig klubb att åka till och de är nära hem. Plus att jag brukar vinna när jag är där. Imorgon åker även två andra tjejer från stallet med så de blir kul! Så håll tummarna så upptaterar vi med filmer och bilder sen när vi kommer hem!

Imorgon kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: