Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Markarbetesträning med C

Kategori: Mimmie

Idag fickjag höra av min tränare att Chess va fantastiks och helt enastående fin! Hon tyckte han utvecklades mer och mer för varje gång hon såg han!

själv tyckte jag han va lite slow för skänkeln men fin i handen och ganska normal. Vi jobbade travbommar och en upphöjdbom på volt. Över travbommarna va han super super fin!! Helt underbarkänsla! i galoppen ville jag ha lite mer power men de fick jag inte. Fick till riktigt fina fattningar iaf och de har vi ju jobbat massa med så mitt slit börjar löna sig. vissa stunder orkade han inte gå runt hela volten i en bärigform och gå över bommen i en bärigform så han fick lata sig lite. i handen hadde jag inget, jag hade sytråd!

mitt lilla lilla hjärta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: