Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Hoppsan...

Kategori: My

Man ska inte sitta vid nätet och leta runt på dagarna, under dessa två dagar jag varit sjuk har jag redan hunnit köpa mig själv en massa extra presenter.

De senaste är:

Ett Mia rs schabrak, ett vitt för tävling, special beställt efter mina mått och färger :)


Jacson ven, perfect fit ridbyxor



BR Jos Lansink väst




Tack och lov är jag duktig på att hitta bra erbjudande så jag kom undan ganska billigt. Detta blir ett grattis till mig själv från mig själv i efterskott.

Kommentarer

  • Fredrika Källström säger:

    Vad kostade det att specialbeställa? :D Vill ha ett med svart kant nämligen, men hittar inget.



    SV; Ja, verkligen roligt, grattis igen! :D



    Okej, men hur ska du göra när du får för många för skylten? Ska du hänga dom på boxdörren då? :D



    Kram

    2011-03-30 | 16:31:54
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/
  • Fredrika Källström säger:

    SV; jaha, okej! Vad nice!! :D hur kommer det sig att du fick det billigare? :D

    2011-03-30 | 20:01:11
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: