Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Dressyr

Kategori: My

Idag red jag lite kortare arbete, red kanske i 40min, då han vilade igår och kanske hade lite träningsvärk från söndagen så valde jag att ta det lite lungt, vi red lite övergångar, då vi verkligen måste styrka vissa av dem. I slutet blev det lite fattningar från ryggning, dem känndes riktigt bra vilket är skönt då den uppgiften finns med i LA:4 om vi ngn gång skulle rida den.

Han känndes mjuk och fin i munnen, satt dock fast lite till vänster.

Har ändrat min tävlingsplanering lite, så de lokala jag kommer rida utanför klubben är ekeby 16april och fågelbro 8 maj änsålänge.

Kommentarer

  • fridan säger:

    kul med lite tävlingsplaner :D:D



    sv: jaa jättekul att de har 80 på lokal nivå, jag är så hopprädd så vill inte hoppa 90 :P

    2011-03-29 | 22:40:38
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: