Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

snyggast

Kategori: Mimmie

Vilken av alla dessa hjälmar är snyggast?

   

Charels Owen                   Charls owen ayr8    GPA speed air              Jacson

Jag är helt förälskad i GPA, jag har önskat mig en sådan ett tag nu. Tycker min mamma kan köpa en sån till mig. Dom är super sköna att rida i, snygga på huvudet och dom går att matcha med allt. Plus att man inte får så ful "ridfrilla" som i tex Charels Owen hjälmen. Den röda är lite halv ball men sticker ut för mycket för min smak. Men vissa gillar ju och har ett behov av att synas så mycket som möjligt. Jag är inte så förtjust i läderbanden på Charles Owen hjälmen men resten är ju snyggt, de är ju en diskret och fin hjälm. Jacson hjälmen är också en snygg hälm

Kommentarer

  • johanna säger:

    "Plus att man inte får så ful "ridfrilla" som i tex Charels Owen hjälmen"



    ridfrilla lär du få i alla hjälmar väl?

    2011-01-26 | 15:45:15
  • sonntags, en hästblogg säger:

    svar: nepp inte med gpan, håret blir inte lika platt och fult

    2011-01-26 | 16:26:41
    Bloggadress: http://sonntags.blogg.se/
  • Catharina säger:

    Hmm, för mig är det nog Charles Owen som gäller! Dessutom tycker jag det är lika snyggt med en plasthjälm när man tävlar dressyr.

    2011-01-26 | 18:22:05
  • Catharina säger:

    Hmm, för mig är det nog Charles Owen som gäller! Dessutom tycker jag det är lika snyggt med en plasthjälm när man tävlar dressyr.

    2011-01-26 | 18:23:00
  • Sara Jansson säger:

    Charles owen och Charles owen ayr8 är snyggast :) har båda dom, fast min är brun i stället för röd! :P

    2011-01-27 | 19:51:25
    Bloggadress: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
  • Catharina säger:

    Vilket gigantiskt fel det blev i min kommentar! Jag tycker alltså INTE att platshjälmar hör hemma på en dressyrbana. Såja, rätt ska va rätt!

    2011-01-29 | 11:03:36

Kommentera inlägget här: