Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

roliga skämt

Kategori: Mimmie

Det var en gång en brunett som hade gått till doktorn, och sagt:
- Jag har ont överallt!! precis överallt där jag gör så här...
Så tog hon högra fingret och petade överallt.
- ...se!!
Och så visade hon!
Då sa doktorn:
- Du är blondin egentligen, va??
- ...aa, hur visste du det, sa brunetten, jag färgade det igår!!
Doktorn:
- ...okej, jo du har ont för att du har brutit högra fingret!!!

Tre tjejer stod inför sankte Pers Pärleport, en brunett, en rödtott och en blondin. Sankte Per var på bushumör och gjorde en tävling om vem av tjejerna som fick komma in i Himmelriket.
- Jag ska berätta 1000 roliga historier för er, och den som klarar sig längst utan att skratta får komma in, sa han.
Efter 325 skämt började brunetten skratta. Efter 783 skämt började rödtotten skratta. Och efter 999 skämt började blondinen skratta.
- Oj! Så länge du kunde hålla dig! sa Sankte Per.
- Hahaha! Ja, jag fattade precis det första skämtet, skrattade blondinen och fick komma in!

Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hörlurar på huvudet. Blondinen sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna.
Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just vid hörlurarna.
- Ash, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna, men när han gjorde detföll blondinen död på golvet.
Frisören blev förtvivlad och visste inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem kunde han höra:
- Andas in, andas ut, andas in, andas ut...


Alla barnen sprang ifrån kannibalerna förutom Arne, han blev Chili con karne...

Alla barnen undvek Stupet utom rullstols-bundna Anna för hon kunde inte STANNA!

hahahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: