Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

problem

Kategori: Mimmie

Idag har jag vart i min skola och haft möte. Mötet slutade ju inte bra iaf och nu ska jag byta. Går på real gymnasiet i stockholm och är allt annat en nöjd. De började bra med att vi red en gång i veckan & hade praktik. Men ridningen är inte alls hög standard utan den är alldeles för enkel. Hela ettan tränade vi på att rida hästen runt fyrkantspåret i trav. Nej usch inte alls bra... I tvåan tänkte vi att vi skulle tenta av ridkursen då, MEN då satte våra lärare IG med flit.. Nej jag tycker ingen borde söka dit om de vill ha bra hästutbildning. Skulle mycket häldre valt en teoretisk linje... Så just nu ligger jag lite i problem med vad jag ska söka ist..

Sitter i stallet just nu och jobbar lite. Ska snart ut och rida, ska bara ringa klart dessa samtal. Idag tänkte jag longera Figaro lite, han va lite varm i benet igår. Se hur han rör sig och sådär. Sen ska jag rida Chess och så ska jag träna fattningar. Får se hur hela de här slutar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: