Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

lyx / budget

Kategori: Utrustning



De som är lyx är vanliga tretorn stövlar och budget varianten är från hööks. Jag tycker själv att tretorn stövlarna är gräsligt fula! mycket möjligt att dom är super sköna att rida i, men dom är fula. Sen att hööks kopierar ett par redan fula stövlar och gör dom ännu fulare är ju ingen hit. Jag har provat ett par från hööks och jag gillade inte passformen eller hur dom kändes på. Har dock aldrig haft lust att prova ett par från tretorn. Jag vet att alla som har dem gillar att rida i dem. Men! måste jag välja blir de ändå de riktiga tretorn stövlarna eftersom dom är lite snyggare en budget varianten. Men skulle endast ha dem när ingen såg mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: