Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

fullt ös

Kategori: Mimmie

Hela dagen har jag haft full fart, har flängt fram&tillbaka mellan nynäs & stan. Matteprov, möte, stall, hem, stan, hem. Men nu är jag hemma och ska sova! Kvällen har spenderats inne i stan på rice med mina vänner. Vi har "firat" mig. fyller ju år på söndag. Så vi åkte och åt sushi buffe. Väldigt gott! sen satt vi kvar en stund och pratade. Mycket mysigt!

Imorgon väntar en hel dag i stallet. Ska jobba & hoppa sen på kvällen med chess. Figge ska få lösgörande arbete då jag inte hann eller kunde göra så mycket idag. Fullt med folk i ridhuset. Vi va som mest 7 stycken! då va de massa ponnys som inte kan ridhusreglerna. Så jag skritta trava runt och jobba lite med va sirpa sa i tisdags sen träna jag lite halter. Han va fin, lite fast i högern. Men de tar vi igenom imorgon.



gammal film från i början när jag red han, så mycket har ändrats, de är inte ens samma häst! de finns en ny film från bara nån vecka sedan, ska försöka fixa in den. ska bara få den skickad från min vänn. godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: