Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

full fart

Kategori: Mimmie

Idag har jag haft full fart hela dagen, nu hinner jag sitta i några minuter för att sen fortsätta jobba. Jag åkte till stallet med halv 10 bussen, va här lite över 10. Hämtade in Figaro och borstade han. Sen red jag dressyr idag igen, folk stod uppskriva på ridhuset så jag kunde inte rulla ned bommar. men sen kom ingen... så jag hade kunna haft lite bommar.... Men men, jag skritta av han & slängde ut han i hagen samtidigt hämta jag in chess. Satte på grejorna och red dressyr med massa galoppträning. till en början va han lite knäpp men de släppte sen.

Susanna sluta jobba samtidigt som jag va klar så jag skritta med henne en bit, sen va de bara att börja jobba. Fodra, mocka släppa in alla hästar, sopa stallet och göra de fint. Nu väntar jag på att kl ska bli lite mer så ska jag börja göra iordning chess för hk ridning. Sen blir de promenad i detta fina väder. TOPPEN!

Hur de gått med bägge hästarna kommer upp lite senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: