Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

tidsinställt inlägg

Kategori: Mimmie

skrev detta inlägg igår, ställde om tiden och så postas de nu! SMART (: Gillar att kunna göra så!

Nu hoppas jag att jag är på väg till stallet, annars blir jag sur på mig själv. Idag ser mina planer ut så att rida bägge hästarna. Dom står förhoppningsvis inne nu när jag kommer! Annars blire hästjakt. Bägge ska gå dressyr idag! Ska rida igenom LB:1an på chess och figaro. De är den jag tänkt tävla hela året, känns som en bra deal. LA är för läskigt.

Efter mina ritter ska jag åka med min förra tränare och hennes häst lady tea till sjukan och ta bort hennes stygn. Hon som bröt griffelbenet, remeber? De ska bli kul! Men hoppas hoppas jag inner skriva några inlägg imellan. Så jag kan berätta hur de gick att rida.



slänger med en bild på min stall outfit igår. Mössan är Kingsland, tröjan är kingsland. hihi, kingsland är de enda rätta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: