Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

snökaos

Kategori: Mimmie

De snöar just nu utanför mitt fönster, inte ett dugg sugen på att åka till stallet när de är sånt väder.. Men vad gör vi inte för våra djur! Ska rida på figaro idag bara, ska bli ganska skönt eftersom jag rididr bägge två nu tre dagar i rad känner att kroppen behöver vila!

Igår efter ridpasset på figaro gjorde jag utfall & upphopp, jag kan berätta att de tog otroligt mycket! Så behöver ni lite extra träning så hoppa av hästen och skritta av den medans ni gör utfall en långsida+kortsida upphopp långsida+kortsida sen fortsätter ni bara så i ca 10min, två flugor i en smäll. Jag vart helt skakis i benen! Idag ska jag försöka göra situps, funderar om de går att göra på hästryggen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: