Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

snart är våren här!

Kategori: Mimmie

Nu börjar de bli varmare i luften och solen tittar fram oftare! Gud va härligt de är. Jag och figaro skrittade fram utomhus idag. Sen gick vi in i ridhuset och jobba lite enklare grejor. Red lite öppnor och slutor och ganska mycket galopp. Han va tung idag, inte alls så känslig som jag vill ha hästar. Gud va trist de är att rida när hästen inte är känslig för hjälperna. Han jobbade på bra i galoppen. Han börjar bli starkare och starkare i den gångarten. Han kan galoppera mycket långsammare nu en innan. Så de kändes bra, imorgon på dagen ska han få skutta lite över hinder.

Nu ska jag se vampire diaries och sova för att förbereda mig på en tidig morgon.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    vill inte riktigt säga ännu efersom jag inte helt har bestämt mig :)

    2011-02-06 | 21:52:52
    Bloggadress: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: