Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

snabbvisit i stallet

Kategori: Mimmie

Idag blev de bara en snabbis i stallet, ska fira en kompis som fyller hela 20 år idag!

Jag hade med mig en kompis som fick prova rida lite. Kommer en ganska rolig film sen när jag är hemma den kommer nog upp imorgon på dagen! Figaro va fin idag! Trodde han skulle vara lite stel och tjaffsig som han brukar dagen efter att ha ridits ut eller inte så seriöst. Men han va ganska avslappnad i kroppen och väldigt fin i slutorna. Lite seg för skänkeln bara men de släppte efter ett tag. Han va super snäll med min kompis, jag undrar hur jag ska klara mig när jag inte har en lika snäll häst längre, hehe!

Kommentarer

  • Elinore - Dressyrblogg säger:

    SV: haha ja jag gillar mias väldigt mycket :D tycker om deras saker :D åh tack så jätte mycket :D din blogg är också jätte fin! :D

    2011-02-23 | 22:15:23
    Bloggadress: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: