Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

imorgon blir de tidig morgon

Kategori: Mimmie

Imorgon ska jag upp till stallet tidigt på morgonen och rida ut på morgonen. Jag och en kompis ska ta bägge hästarna på en liten ritt. Efter de ska jag åka hem och ta hand om hundarna. Ganska skönt och göra stallet så tidigt så har man de gjort liksom. Så kan man göra annat resten av dagen. (påminelse till mig själv: lärlingsteori imorgon kl halv fem)

Jag skulle egentligen tränat för Pelle Duvefelt imorgon men de blev inget så han inte kunde.. Så de blir nästa vecka ist. På onsdag ska jag dressyra med figaro och sen ska jag&chess rida dressyrlektion. På torsdag blir de hoppning på bägge och ska försöka få med mig någon att filma, så ni får se hur de ser ut.



Kommentarer

  • fridan säger:

    sv: ja suck, det är så trist att läsa om all vanvård osv.. :(



    förresten, betten är skickade så du bör ju ha dom imon om posten sköter sig :D

    2011-02-22 | 22:36:33
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: