Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

har du träffat någon känd ryttare någongång?

Kategori: Mimmie

Jag har sätt vädigt många efter som jag är på globen och falsterbo varje år. Har träffat och pratat med några av dem. Om ni googlar Malin Nilsson och Prizilla så har jag faktigst jobbat hos henne och hennes familj i 5månader. Hon har sm bronsi hoppning med prizilla. Har ridit prizillas son och bror men aldrig prizilla. Efter som jag jobbade där fick jag åka med och kolla på när hon tränade för bland annat Helena Persson, Pether Markne osvosv. Har vart med på tävlingar och där har jag också träffat "kända hästfolk". John Hickey sa tex att jag borde ta bort min piercing jag hade i läppen. de såg ut som skräp sa han.

Har även ätit jul lunch med Helena Persson som bordssällskap. Hon är riktigt rolig och har mycket roliga historier på lager. Ganska kul upplevelse!

Kommentarer

  • Alma säger:

    Precis xD

    På en annonsbild vill man ju se hur hästen ser ut och det är liiite svårt om bilden är tagen bakifrån xD

    2011-02-12 | 19:11:33
    Bloggadress: http://horzees.blogg.se/
  • Conradida säger:

    Excellent site.

    2011-10-21 | 11:06:57
    Bloggadress: http://conradida.unitblog.com

Kommentera inlägget här: