Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Dagens planer

Kategori: Mimmie

Idag ska jag packa och putsa allt jag ska ha med mig inför imorgon så de är klart. Sen leta reda på ett par stövlar att ha imorgon då mina är hos skomakaren. Plus att jag ska rida figaro, han ska få göra massa lösgörande arbete och så ska jag kolla hur hans ben ser ut efter igår, han har ju inte hoppat så mycket och högt på länge. Men han har vart så fin i benen han har knappt haft några gallor ens. Så de borde ju vara bra.

Att göra lista
1.
rida figaro
2. packa tävlings lådan
3. Putsa träns och sadel
4. kolla vilket schabrak jag ska ha
5. Kolla så alla skydd och täcken är där dom ska
6. Tvätta hans ben och borsta honom
7. packa foder (1l kraft 1l blöt betfor + morötter)
8. kolla mina tävlings kläder
9. Hitta stövlar.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: