Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

äntligen!

Kategori: Mimmie

Äntligen lyser solen! Vi har super fint väder här i nynäshamn, de blåser nästan inget och solen lyser! Syster och jag ska till stallet alldeles strax och fota härliga vinter bilder. ska bara kasta i mig min lunch som består av nudlar och jucie.

Igår red jag barbacka på figaro. gick inte alls bra då han va väldigt stel och stum. Usch på sånna dagar. Efter ett tag böt jag och en kompis hästar så jag red en ponny som heter Mixen. Han är skit rolig att rida. han har lite svårt med skänkelvikningarna så vi träna lite på de och att han inte bara ska springa på utan hitta en takt. Han är super fin! Sen skrittade vi av utomhus. Då hade snökaoset slutat och solen sken lite.



Lilla Mixen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: