Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

ändrat i planerna

Kategori: Mimmie

Idag har jag gjort om lite i min veckoplanering. Efter som jag legat sjuk hela veckan har en annan tjej fått rida Figaro under dagarna, så idag när jag är frisk lät jag han vila idag ist för imorgon. Då har jag hela helgen att trimma sen köra på som vanligt. mina Chess dagar är ju tisdag-torsdag med denna vecka får de bli fredag & lördag. Men de blir nog super bra. Skönt att de går att fixa och lösa så enkelt.

På lördag har jag lärlings jobb och ska stå i ridhuset tsm med emma och hålla lektioner, ska bli ganska kul! Hoppas allt går bra. Förra gången hade jag ju teorilektioner med barnen, så denna gång ska jag stå i ridhuset.

Imorgon ska jag trimma, nu börjar snön försvinna så snart kanske man kan rida utomhus! HOPPAS HOPPAS!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: