Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

trött!

Kategori: Mimmie

idag red jag dressyr på tindra, fokus låg på att hon skulle vara lugn och avslappnad. red henne lite lägre en vanligt och lät henne rulla igenom. i galoppen rec jag mycket volter runt hindren som står i ridhuset och sen gjorde jag lite byten. Hon vill fortf dra i byterna men fick korigera snabbt tillbaka henne. vissa gånger vart de super medans andra vart helt åt skogen..

imorgon blir de banhoppnng för leif! nu ska jag njuta av mina peanutbutter & sylt mackor :)

Kommentarer

  • fo säger:

    SV: Jasså :) Min är efter Patrik,Pedro,Pilot.

    Sedan mamman Gira efter Guido 985, Furioso II och Voltaire. :)

    2011-08-12 | 21:28:07
    Bloggadress: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: