Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

ridning

Kategori: Mimmie

Idag har jag ridigt! Woho! De gick bättre en väntat, hon har vilat sig i form. Helt underbart! Lösgjorde henne mest och kände mest efter hur stel hon var. På onsdag ska jag rida dressyr och på torsdag ska de bli gymnastik hoppning. Imorgon ska jag också bara rida lösgörande arbete.

Idag har jag även hållt en dressyrlektion, det gick bra. Tjejen och hästen börjar hitta varandra nu, imorgon blir de inge lektion men på onsdag blir det igen (tror jag) och på torsdag blir de hoppning igen. De är skönt med pengar ned i fickan iallafall!

Idag hade vi på förmiddagen jätte fint väder med sol och rikgit varmt, men vid 3 började de dugga lite och vid fyra öste det ned, stora tunga droppar som fyllde pölar som gick upp till knäna... Våran ridbana är som en sjö...



vattenfylld hage..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: