Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

På väg

Kategori: My

Sitter på tåget ner till Mimmie nu, har ca 2tim kvar. Har så skönt med bord och ingen brevid så har brett ut mig ganska så ordentligt. Jag har faktiskt aldrig åkt X2000 förut så detta blir första gången, hur absurt som helst, nackdelen är att jag kännt av lite illamående om det är pga av tåget eller maten kan jsvarv svara på, men om jag blundar och tänker på något annat så går det över. Figaro får en välförtjänt vila under tiden jag är borta, först skulle en kompis ha ridit honom men hon kunde inte dåså valde jag att låta han vila, det kommer vara full fart hela terminen fram till nov/dec så han kan få en liten vilohelg. En annan kompis och hennes mamma ska låna han på lördag och ta en liten tur i skogen så då får han mysa igång ordentligt! Jag ser fram emot en härlig helg! Datorn, kameran och minneskortsläsaren är med så jag lovar att uppdatera er vad systrarna sonntag hittar på under dagarna :) dags att återgå till att blunda och rida igenom dressyrprogram, självklart går programenligt perfekt när man rider dem i huvudet :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: