Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

jag är duktig!

Kategori: Mimmie

Idag har jag vart sjukt duktig! Jag har jobbat själv hela dagen och ändå har jag hunnit med allt!! Jag har mockat, släppt ut, halmat, fodrat, vägt hö, sopat, byggt hinder, tulle har ridigt osvosvosv jag är så sjuuukt duktig! Jag har inte ens stressat utan bara rullat på! Jag har även tagit tid, de tar mig ca6 minuter per box att väga höet & fyllt nätet, grymt!

Efter lunch blir de hoppträning för Leif. Han har byggt fram allt & kan berätta att allt ligger just nu på 120cm... Framhoppning vad är det? Hahah nej men han lär sänka sen. Lilla tindra ska få hoppa idag och de gör henne glad. JUst nu går hon ute och softar i sin hage.

hörs sen efter hoppträningen! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: