Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

hästrelaterad shopping i gekås

Kategori: Mimmie

Jag köpte inte bara hästsaker när vi var och handlade men jag visar bara upp de hästrelaterade här, de andra är så ointresant. Men kan berätta jag måste gått upp i vikt under dagen för när vi började handla hade jag strl S och i slutet av dagen stod jag med ett par försmå 44:or.... Hur kunde detta hända?! Kan man viktpendla ca 5strl på en dag? HAHA!



Jeans ridbyxor med bakficker (ÄNTLIGEN!) en mörkblå pike + en röd.


Jacka


 Det bästa pälsglanset ever!

Kommentarer

  • fridan säger:

    kul med gekås :D:D



    sv: okej.. va får du betala i månaden för att långtidshyra en sån?? :) kanske vore nåt!

    2011-08-28 | 21:43:30
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: