Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

håkan hellström + cola

Kategori: Mimmie

ligger just nu i min säng och vilar medans jag lyssnar på håkan hellström och dricker cola. Både jag och min workmate har de lite jobbigt just nu. vi har en svacka... så i morse red jag Carl och hon longerade Nike sen drog vi in till Lund och åt lunch, tog en glass i solen och bara tog det lugnt. Jätte skönt att få komma iväg :)

Hästarna går ute på gräs just nu och ska få gå där hela dagen fram tills att vi tar in dem vid fem, tills dess ska jag ligga inne på mitt rum och vila medans min workbuddy sitter ute i vardagsrummet och vilar. Tindra får vila idag.



på torsdag kommer my hit :) då ska vi rida ut så jag får visa henne hur vackert jag bor :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: