Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

bebis hästar

Kategori: Mimmie

Igår var vi ute på stobetet och klappade på våra framtida stjärnor. Hanna och jag var ju där ensamma och vi visste inte vilka som var våra alls. Men vårat stalls hästar sticker ut lite från mängen om jag får säga det. Alla är otroligt vackra, redan som föl. 1åringar brukar vara väldigt ojämna och fula i kroppen men inte våra, dock är våran 1åring smal men hon är inte särsilgt ojämn. Plus att ofta har dom mycket vitt både på benen och i ansiktet.


1åringen, smal men inte ojämn.








Kan ni gissa vem denna är släkt med? Lilla tindra såklart! Dom är helt sjukt lika, vi såg direkt att de här var våran. Den är läskigt lik Tindra. Åh vad den är söt, denna ska jag ta med mig hem och så ska hon få sova med mig i sängen!




denna är så läckert tecknad. Ser ni bläsen! Hon är också syster med Tindra men inte alls lika lik.


hon är också våran, men fotade inte den så mycket.

Vi hade även en till där ute men hon skiljde sig från mängen och såg inte alls ut som en av våra... Den va brun, helt brun.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: