Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

12/8

Kategori: Mimmie

Hello! Här nere i skåne är de grått... Men idag är de lite varmare iaf! Sitter just nu och lyssnar på massa musik jag inte får lyssna på när min workbuddy är hemma, hon gillar inte min typ av musik! Förstår inte varför?

Tidigare imorse hadde jag en hopplektion, Riktigt bra gick det! Häst och ryttare börjar komma igång ordentligt nu. De här ska bli bra ska ni se! Jag ska rida tindra senare idag, hon ska få jobba lite lydnad igen... Ska kanske lägga bommar på volt.. Imorgon eller söndag blir de hoppträning för Leif sen åker han bort då ska jag gymnastik hoppa för tulle under nästa vecka sen blir de hårdträning för tindra! NU jävlar ska vi ut och tävla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: