Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

11/8

Kategori: Mimmie

11 augusti idag vilket betyder att de är sensommar (tycker jag) men de tycker inte de skånska vädret utan ist har vi c 13grader varmt och regn, som vi nu haft i flera dagar. Nästan alla hästar fick stå inne idag utom Tindra och Caven. Dom fick täcken på sig och sen kasta vi ut dom, Tindra kan inte stå inne en hel dag då pyser de i öronen på henne. Hon ska få vila idag.

Idag fick jag även börja dagen med att damsuga hela min dator, den har låtit konstigt dom senaste dagarna,typ som ett brummande ljud. När man slår på den slutar den låta och sen börjar den igen. men sen jag damsög den har de inte låtit nått. Jätte bra! en hö bal anföl mig även tidigare idag..



bild från igår

Kommentarer

  • kelly säger:

    Tack så mycket ! Jag visste inte om att du hade flyttat och börjat jobba, vad kul. Nu måste jag fortsätta att kolla in här och se efter hur det går. Lycka till med allt :)

    2011-08-11 | 21:50:26
    Bloggadress: http://kellyshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: