Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Uteritt

Kategori: Mimmie

Båda hästarna fick skritta ut idag, de va härligt väder men lite blåsigt. Vi skritta och travade lite så de va inte ansträningade för dem, skön dag. Figaro va lite varm i ena benet men han hade även ett sår så han fick gå med. Jag spolade av de sen ed kallvatten i ca 20min. Efter det blev de bättre. Efter de hade jag mitt vanliga torsdagsmöte med NUSS och vi snacka lite skit och valde filmer till filmkvällen. Ringde även till brandkåren och mejlade lite folk.

NU håller jag på att tvättar sen ska jag sova och kolla film, imorgon har My stallet då ska hon fixa lite med saker som ska säljas och sånt. Själv ska jag ta de lugnt och slippa lite stall ett tag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: