Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Underbara häst!

Kategori: My

Igår red jag endast en liten skritt runda i skogen, har nu konstaterat att figges nya extra mat har gått upp lite i skallen, då han som aldrig har varit tittig har börjat bli lite uppblåst. Men det gör inget då han blir detstå finare i ridningen när han är lite på g.

Idag avr det dressyr på banan, red LA:3 delar och det gick bra, riktigt bra faktiskt! LA:3 är det program vi kommer starta mest under denna termin.

Jusst serpentinerna jobbade vi mkt med, att få dem runda och i ett bra tempo. Han var fin min lilla stjärna.

Idag känner jag mig också lite duktig, cyklade till stallet, red en timme, cyklade hem och sen åkte jag på vattengympa 1timme :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: