Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

trött!

Kategori: Mimmie

Igår när jag kom hem från övernattningen i stallet va jag så fruktansvärt trött! Barnen hade ju inte slutat prata förens vid 2 och sen så vaknade de igen vid 7! Men vi hade hur kul som helst. Kollade film och lekte lekar i ridhuset!

Igår fick figaro skritta två gånger i ca 30min. Efter som han står inne hela dagarna så tyckte jag de va mer rätt. Idag ska jag jobba honom lite på banan. Se hur de känns, sen ska jag även göra ett vårbad på honom. Han behöver det! Skrubba hela honom. Skulle vilja göra samma sak på Chess, måste fråga om jag får. Undra när nästa tävling är?


Våran NUSS blogg har även fått ny design som jag tycker är ganska söt! Kolla in den på NUSSBLOGGEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: