Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Planering för dagen

Kategori: Mimmie

Idag har jag inte mycket planerat. Ikväll ska jag rida Chess på lektion i lärlingsgruppen. Mysan ska rida figaro idag så jag tar de väldigt lugnt nu på dagen. Ska städa mitt rum lite och plocka iordning min garderob. DE BEHÖVS! ska även kanske beställa lite kläder, har ett stort behov av byxor... Även lite nya party-toppar. Är även i behov av nya ridbyxor. Är jätte sugen på ett par från Horze. Men mer om de senare!

Igår packade jag med allt som skulle säljas från stallet så idag när mamma kommer hem ska vi skicka iväg det. Lite cash rullar in! Just nu sitter jag och läser När jag hör din röst av Stephenie Meyer. Den andra delen i the Twilight saga. Och den är ruskigt bra!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: