Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Musik när man rider

Kategori: Mimmie

När jag rider själv har jag alltid musik när jag rider. Tycker de är super skönt! man blir liksom mer fokuserad på hästens rörelser och man själv blir lyckligare. Alla borde kunna ha musik! När jag rider ut själv brukar jag ha mp3 på. Man kan ha den i ena örat så man ändå hör allt annt runt omkring. Jag brukade lägga en spellista när jag hade min ipod så jag kunde rida i takt till musiken så ibörjan hade jag 3-4 lugna låtar att skritta fram till och sen hade jag party musik och annat, sen efter ett tag hade jag några lugna låtar att skritta av till. Just nu har vi en skiva i ridhuset och nästan alltid när jag känner mig nöjd och ska börja skritta av kommer hero of war att skritta av till.

bra ridlåtar:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: