Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Läsning

Kategori: My

Sitter i stallet och läser i mina hippson böcker:


Hippson books.

Jag skulle vilja tipsa alla om att läsa dessa böcker, de beskriver på ett bra sätt utbildningsskalans alla delar. De innehåller också massvis av bra ridövningar.

Jag sitter ofta och läser dessa innan jag ska ha lektioner för elever, jusst för att förfriska mig lite om vissa punkter samt för att finna insperation.

Nu läser jag dem lite extra eftersom jag har skrivning om just utbildningsskalan m.m på domarkursen.

Kommentarer

  • Karro Grape säger:

    SV: Jackorna är av märket equipage! Superbra jackor,framförallt med tanke på att materialet är sånt som inte drar åt sig smuts!!

    Tack så mycket!! :)

    2011-04-02 | 20:01:26
    Bloggadress: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: