Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Jeansridbyxor

Kategori: Mimmie

En trend som har kommit in i ridvärlden, eller rättare sagt kommit tillbaka in i ridsportsvärlden är jeans ridbyxor. Jag själv tyckte till en början att de va skit fult men nu börjar de komma så snygga alternativ så jag börjar gilla de! Av dessa är 2:an min favorit gillar fickorna och färgen, snygga! Som nr 2 kommer Kingsland (nr:2) Fast jag vill ha dem i en annan färg lite mer de blåa hållet, men gillar märket på bakfickan. Nr 3 på min lista är Martha för att de är lite coolare en Pikueren Hööks kommer sist för att de ser så tråkiga ut. Men jag har sett de i verkligheten och jag tycker ändå de är en helt okej ridbyxa. Skulle vilja beställa de från Horze nu ikväll.

 

Kommentarer

  • Sofia Camming - RACEHORSES säger:

    varför inte bara ha vanliga jeans ?! xP jag rider alltis i jeans och det är minst lika skönt som ridbyxor :)

    2011-04-12 | 17:32:28
    Bloggadress: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här: